domingo, 22 de enero de 2012

Les Xarxes socials…un canal d'expansió per a les empreses

És tal el boom de les plataformes de mitjans socials i la seva consolidació en la societat, que al món empresarial estan sent utilitzades deliberadament en el procés de negoci com un mètode estratègic d'expansió per interactuar amb els clients, els seus amics i persones de tot el món on també se'ls dóna un ús per publicitar les seves marques, contractar personal, patrocinar un llançament o promocionar-se.
Les empreses veuen que les xarxes socials ofereixen una oportunitats molt bona a relativament poc cost.




 

Entre les més utilitzades per a tals finalitats trobem: facebook, twietter, tuenti, Google +, i altres més especifiques com: linkelIn, xing, viadeo, etc… Al contrari que Facebook o Tuenti, aquí la relació entre els usuaris és professional. No tenim “amics”, tenim “contactes”.


 





A les xarxes socials professionals és possible:
 
• Crear i/o participar en fòrums de temàtiques molt diferents.
• Crear esdeveniments i convidar als contactes o membres d'un grup.
• Recomanar articles.
• Permeten també crear insígnies per inserir-les a la nostra pàgina personal…
• Recomanar a amics, demanar recomanacions.
• Seguir a empreses o a altres professionals.
• Inscriure's a ofertes d'ocupació que la pròpia xarxa ens suggereix, atenent al nostre perfil professional…
• Rebre missatges privats.
• Saber qui s'ha interessat pel nostre perfil. Com a estratègia de comunicació per a una empresa, marca o institució, ofereixen un potencial més que interessant. 

 
Molts usuaris troben a les xarxes socials una oportunitat per donar-se a conèixer professionalment, i més en aquests moments de crisis i desocupació. Una oportunitat per trobar un lloc de treball o trobar col·laboradors professionals. A més, cada vegada són més les empreses que opten per les xarxes socials a l'hora de seleccionar candidats.

 
Fins a aquí és tot bé, però el Social Mitja Màrqueting també té un alt factor de risc, principalment sobre els detalls que puguin filtrar-se. Per a això, és necessari tenir polítiques d'empresa clares sobre què es pot fer i dir en elles.

Els mitjans socials tenen el seu risc, és veritat, i no és convenient llançar-se sense tenir un model de gestió òptim, però no obstant això, és necessari estar en elles.

 
Vol tenir el seu perfil a les xarxes socials?

 
En el cas de detectar la necessitat d'operar al món on-line, la qual cosa és més que recomanable, a Su Secretària online li oferim aquest servei: creació de perfils, seguiment i actualització, cerca de contactes professionals.

No hay comentarios:

Publicar un comentario